poniedziałek, 29 lipca 2019

#1 Wnętrza- plakaty Stiledo

Cześć kochani!

Dzisiaj tak trochę z innej beczki, ale od dzisiaj raz w tygodniu pojawiać będą się tutaj inne tematy nie związane z książkami.
Mam nadzieję, że spodobają Wam się te moje nowe pomysły na prowadzenie mojego bloga 😎
Dzisiaj zaczniemy od kategorii wnętrza i upiększanie mieszkania.

Od dłuższego już czasu szukałam delikatnych ozdób do pokoju. Największą ozdobą jest niewątpliwie moja cudowna biblioteczka i to ona sprawiła, że nagle dostrzegam, że moje ściany są jakieś takie łyse.




Szukając obrazów natrafiłam na stronę stiledo.pl a tu czekała na mnie oferta, że pierwsze 100 osób we wrześniu będzie mogło wymienić swoje plakaty na całkiem nowe i to całkiem za darmo ❤️ czy może być lepiej 😎




Zamówiłam od razu pięć plakatów 😍 każdy inny, ale każdy na swój sposób piękny.



Już widzę oczami wyobraźni jak te obrazy cudownie wyglądają ns ścianie ❤️



Teraz tylko muszę namówić męża, by mi je powiesił 😂



Polecam, bo plakaty warte są swojej ceny ❤️

‼️ Kod rabatowy ‼️
Do 31.07 z kodem pinklifebyagnieszka15 możecie kupić plakaty lub obrazy taniej 😉
Korzystacie, bo warto‼️

Miłego wieczoru 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz