sobota, 21 września 2019

O bałaganie, porządku i chwili dla siebie...

"Sprzątanie domu, 
w którym dorastają dzieci,
jest jak odśnieżanie chodnika
zanim przestanie padać."

Phyllis Diller




Dzisiaj w końcu mogę spokojnie usiąść.      
Dzisiaj już posprzątałam.
Udało mi się wstać wcześniej, zjeść śniadanie i posprzątać, wstawić pranie, włączyć zmywarkę, poodkurzać.
Często nie mam na to czasu, ciągle jest coś do zrobienia.
Cały czas w biegu.
Teraz jeszcze powrót do pracy i 5 godzin wycięte z życia domowego.
Często mam bałagan w domu, ale to jest mój dom.
Czasami nie mam siły, nie mam chęci.
Są ważniejsze rzeczy niż porządek w domu.
W tygodniu staram się, by codziennie było poodkurzane i zmywarka włączona, a reszta…
Reszta się posprząta na weekend, a jak się nie posprząta to też nic się nie stanie.
Ważne, żebym ja była zadowolona.
Ważne, bym miała chwilę dla siebie.
Chociaż czasami muszę walczyć jak lwica o nią.
Czasami jest to szarpana chwila.
Czasami ta chwila następuje dopiero grubo po 22…
A wtedy to ja już padam na twarz i idę po prostu spać…

A rano od nowa…
I taka to już nasza SYZYFOWA PRACA…



Poza tym ja lubię sprzątać i dbać o dom.
Lubię kiedy wchodzi się do domu i przyjemnie pachnie.
Lubię kiedy mam gdzie usiąść i nie nadepnę na żadną zabawkę.
Lubię kiedy w łazience nie ma prania w koszu.
Lubię kiedy nie ma naczyń w zlewie.
Ale ten efekt jest tylko na chwilę…
Kiedy nie ma nikogo w domu, a wystarczy jedna osoba i czar znika…



To tyle z moich gorzkich żali na dzisiaj, czasami i takie tu będą się pojawiać.
Miałam pisać podsumowanie lata, bo już jesień puka do naszych drzwi, ale to już będzie w następnym poście….

Ciekawa jestem jak to jest u Was? Jesteście Perfekcyjnymi Paniami/ Panami Domu? Macie błysk w domu? Jeśli tak to ja czekam na Wasze rady :)



  •        Jeśli spodobał Ci się ten wpis będzie mi miło, jeśli podzielisz się nim ze znajomymi, albo przynajmniej zostawisz malutki komentarz. Będę wtedy wiedzieć, że tutaj jesteś.
  •         Zapraszam Cię też na Instagram- tam też jest miło i przyjemnie.




4 komentarze:

  1. Jeszcze mówi się, że sprzątanie przy dzieciach to jak mycie zębów w trakcie jedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie lubię, jak mam bałagan wokół siebie, a moja firma sprzątająca w postaci męża chwilowo nie działa. Dlatego myślę, że raz po raz będę zamawiać [url=https://moppy.pl]sprzątanie mieszkań wrocław[/url]. Firma Moppy bardzo dobrze sobie radzi w tym zagadnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie lubię, jak mam bałagan wokół siebie, a moja firma sprzątająca w postaci męża chwilowo nie działa. Dlatego myślę, że raz po raz będę zamawiać sprzątanie mieszkań wrocław. Firma Moppy bardzo dobrze sobie radzi w tym zagadnieniu.

    OdpowiedzUsuń