czwartek, 6 czerwca 2019

[PRZEDPREMIEROWO- PATRONAT] "BAŚŃ O DĘBOWYM SERCU" Artur Jasiński

"Dobrze cię pamiętam, Antosiu. Kiedy twoi rodzice pracowali w polu lub w pracowni garncarskiej, 
często bawiłeś się w moim cieniu. Byłeś taki szczęśliwy i niesforny. Twoja radość sprawiła, że moje liście wkrótce stały się najpiękniejsze ze wszystkich liści na świecie. Pamiętam również dzień, w którym umarł twój tata. Byłeś wtedy taki mały... Przyszedłeś do mnie i powiedziałeś mi o swoim smutku. Twoje gorzkie łzy dotarły do moich korzeni. Wtedy poczułem, jak cierpi człowiek. Zrozumiałem, że wasze życie jest tak kruche jak nasze. Kocham was nadal, mój chłopcze, mimo że 
jeden z was mnie skrzywdził."


Już tylko dzień dzieli nas od premiery książki Artura Jasińskiego "Baśń o dębowym sercu"  
Książka jest dla mnie bardzo ważna, bo jest to mój pierwszy patronat ❤️
Spytacie dlaczego akurat tą książkę objęłam patronatem?
Po pierwsze jest to piękna historia i dodam, że nie tylko dla dzieci.
Po drugie uwielbiam baśnie.
Po trzecie jestem mamą i uwielbiam czytać moim córkom.
Po czwarte pracuję w przedszkolu i już teraz Wam mogę powiedzieć, że historia ta ma już swoich pierwszych fanów, a niejeden chciałbym być takim odważnym Antkiem.
A o czym jest ta historia?
O chłopcu, któremu na imię Antek.
Antek to bardzo odważny chłopak, który postanawia uratować swoją wioskę.
A co nie tak z jego wioską?
Panuje tutaj susza, jedynie ostał się Straszny Dąb. Ludziom zaczyna brakować pożywienia, a martwią się oni również, że w końcu skończy się woda w studni, która magicznym sposobem nigdy się nie kończy.
Jakub, najstarszy z mieszkańców zwołuje zebranie na którym zostaje powiedziane, że ludzie będą zmuszeni jednak do poszukania nowych domów, gdzieś gdzie suszy nie ma.
Antek dowiadując się o tym, ma nieco inny plan, który wymaga nie lada odwagi....
Baśń ta bawi, uczy, porusza wyobraźnię.
Mamy tu walkę dobra ze złem jak na baśń przystało i oczywiście dobro zwycięża.
To co przyciąga wzrok dzieci to właśnie piękne kolorowe ilustracje, które jeszcze bardziej sprawiają, że dziecięca wyobraźnie wyostrzała się z każdą kolejną stroną.
Mamy tutaj bohaterów odważnych o złotych sercach, ale także tych złych. Dokonuje się tutaj przemiana i zły bohater przechodzi na dobrą stronę. Są również czary, zaklęcia, smok i czarodziej. 
Autor ma niezwykłą lekkość pióra, jego bajkę dzieci słuchały jak zaczarowane i ani przez chwilę nie dokazywały, weszły w świat Antka całkowicie. 
Nie ma lepszej rekomendacji niż ta dziecięca, a właśnie dzieci już polecają innym dzieciom tą bajkę.
Najbardziej cieszy fakt jak chłopcy teraz bawią się w Antka i wyruszają na przygodę. 



Ja polecam z całego serca tą piękną historię ❤️

Tytuł: Baśń o dębowym sercu
Autor: Artur Jasiński
Wydawca: Psychoskok
Stron: 50
Ocena: 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Psychoskok za możliwość poznania tej przepięknej baśni oraz objęciem jej swoim patronatem!!!



7 komentarzy:

  1. Bardzo obiecujący ten fragment, który przytoczyłaś, aż chce się czytać dalej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje pierwszego patronatu. Baśnie są ważne dla wszystkich dzieci /a niektórzy dorośli też lubią do nich zaglądać/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję twojego pierwszego patronatu, a do tego nad taką super książką ;)

    OdpowiedzUsuń