wtorek, 9 lipca 2019

[PRZEDPREMIEROWO--PATRONAT] "RAW" Belle Aurora

"Moje trzęsące się dłonie nie chcą ze mną współpracować, kupując mi trochę czasu, ale to trwa do chwili, gdy napastnik zaczyna ciągnąć mnie mocno za włosy. Wyję z bólu. Nóż znika, a chwilę później czuję nacisk ramienia na mojej szyi. Ręka rozpycha moje uda, a ostrze przenosi pod ucho. Choć jestem roztrzęsiona, jakoś udaje mi się rozpiąć pasek oraz guziki. Odwraca mnie, by wcisnąć mój policzek w zimne cegły. Ostrze spoczywa teraz na moim gardle. Szarpie moje spodnie w dół, a ja instynktownie zaciskam uda. Wciska między nie rękę i pociera mnie przez majtki, przez co płaczę jeszcze głośniej. Gdy czuję na tyłku jego fiuta wzdrygam się tak mocno, że moje ciało zaczyna się telepać."

Cieszę się, że właśnie tą książkę objęłam swoim patronatem ❤️
Jest to moja pierwsza styczność z twórczością Belle Aurory, a ja jestem w tej książce zakochana. Powiem więcej, to jest romans i ja z dużą rezerwą podchodzę do tego gatunku, ale autorka odczarowała go dla mnie.

Jednak zacznijmy od początku...
Alex w wieku 16 lat ucieka z domu w którym czuła się niekochana. Woli ona zamieszkać na ulicy. Kiedy ma ona 26 lat wychodzi ona na prostą, ma dobrą pracę i robi to co lubi, czyli pomaga osobą w podobnej sytuacji w jakiej ona kiedyś była.
Dziewczyna ciągle czuje, że ktoś ją obserwuje. Czasami widzi chłopaka w kapturze, ale kiedy chce mu się dokładniej przyjrzeć to chłopak znika.
Pewnego dnia dziewczyna zostaje dość brutalnie napadnięta, na ratunek spieszy jej właśnie tajemniczy mężczyzna.
Kim jest? Dlaczego śledzi dziewczynę? Czy coś ich łączy? Jak skończy się ta historia?

Od początku wyczuć można tutaj mroczny klimat. Dość zawiła fabuła sprawia, że książkę wręcz pochłaniałam. Mamy tu mnóstwo tajemnic, intryg i mocno napiętą atmosferę.
Oprócz tego mnóstwo tutaj emocji, które czujemy wręcz w środku, razem z bohaterami czułam lęk, strach, podniecenie.
Historia wydaje się banalna i przewidywalna, ale to tylko pozory, bo pod powierzchnią znajdziemy to co na pierwszy rzut oka nie widać.
Dla większości może to być dość pokręcone, że dziewczyna zaczyna nawiązywać relację ze swoim stalkerem. Wszystko to sprawia, że zaczynamy zadawać sobie różnego rodzaju pytania, ale nie mogę zdradzić jakie, by czasami nie zabrać Wam przyjemności z odkrywania tajemnic.
Autorka świetnie wykreowała postacie, Lexi i Twitch chociaż nie zaskarbili sobie u mnie sympatii, to ich historie na długo zapiszą się w mojej pamięci. To nie jest typowy romans, mnóstwo tu przemocy i brutalności. Wszystko tutaj jest ostre jak brzytwa, a już nie mówię jak wyglądają tu sceny erotyczne, auuu jest gorąco! Jeżeli piszecie się na taką ostrą jazdę to zapraszam Was do świata RAW. Jak już zaczniecie czytać nie pożałujecie!
No i to co autorka zaserwowała nam na koniec to jedno wielkie WOW i niedowierzanie!
Polecam ❤️


Tytuł: RAW
Autor: Belle Aurora
Wydawca: Niezwykłe
Stron: 320
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe za zaufanie ❤️




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz