wtorek, 16 lipca 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "ŚMIERĆ NADESZŁA WCZORAJ" Aleksandra Marinina

"Śmierć nadeszła wczoraj. Przedwczoraj jeszcze żyłem, byłem taki jak przedtem, jak przez całe życie. A od wczoraj nie żyję. Cholera wie, co ze mną teraz będzie. No i czy w ogóle będę?"

Kochani, kolejna już część niesamowitych przygód naszej nieustraszonej Anastazji Kamieńskiej przed nami. Już 17 lipca będziecie mogli po nią sięgnąć.
Ja miałam to szczęście, że mogłam przeczytać książkę przed premierą i już teraz mogę Wam ją spokojnie polecić!

W eksplozji samochodu giną dwie osoby, są to znane osoby z popularnego telewizyjnego programu, a niedługo po tym wydarzeniu kolejna osoba z ekipy otrzymuje groźbę, że i jego spotka podobny los. Policja równolegle do tej sprawy bada sprawę zabójstwa pewnej wróżbitki. Podczas śledztwa wychodzą na jaw różne nieprzyjemne sekrety, a okazać się również może, że dwie tak inne sprawy mogą się ze sobą łączyć.
Czy Anastazji razem z Tatianą Obrazcową uda się rozwiązać te sprawy? Co takiego kryje się za groźbami jakie otrzymuje prezenter Aleksander Ułanow?

Historia trzyma w napięciu od samego początku.
Autorka pisze bardzo lekko, dzięki czemu książkę bardzo szybko i przyjemnie się czyta.
Aleksandra Marinina utrzymała poziom, a nawet mogę stwierdzić, że ta część bardziej przypadła mi do gustu. Postacie zostały wykreowane po mistrzowsku! Nic dodać nic ująć. Emocji tutaj również nie brakuje.
Szczególnie, że autorka już wprowadza nam zawrotne tempo od samego początku!
Rozwikłanie zagadki trochę zajęło naszej major Kamieńskiej, ale dzięki temu można było się wczuć w całą tą akcję i poznać jeszcze bliżej naszych bohaterów. Tym razem też miałam już mniejszy mętlik jeśli chodzi o ich nazwiska. 
Autorce również udało się zwodzić mnie do samego końca, nie spodziewałam się w ogóle takiego zakończenia! Nic tylko czytać!
Polecam, sięgając po tą książkę otrzymacie wszystko to co dobry kryminał powinien zawierać, zwrotne tempo, liczne zwroty akcji i napięcie, które nie odpuszcza do ostatniej strony!

Tytuł: Śmierć nadeszła wczoraj
Autor: Aleksandra Marinina
Wydawca: Czwarta Strona 
Stron: 557
Ocena: 8/10

Premiera 17.07!!!

Dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za egzemplarz przedpremierowy!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz