niedziela, 29 września 2019

"JEZIORO CISZY" Anne Bishop

Słyszałam już wiele dobrego o autorce Anne Bishop, ale nie miałam jeszcze okazji się przekonać na własnej skórze. Nadarzyła się ku temu okazja, kiedy to dostałam propozycję recenzji książki "Jezioro ciszy". Opis był bardzo kuszący, więc pomyślałam sobie czemu by nie spróbować z tą książką.

Vicki DeVine przejmuje stary ośrodek nad Jeziorem Ciszy, znajduje się on z dala od ludzi. Vicki chce zacząć swoje życie na nowo i prawie by jej się to udało gdyby nie fakt, że jej koleżanka znajduje martwego człowieka. Śledczy całą winą obarczają Vicki, chociaż dowody wskazują jednoznacznie, że morderstwa mógł dokonać ktoś inny niż zwykły człowiek. Dziewczyna, by przeżyć będzie musiała poświęcić dosłownie wszystko...
Czy uda się złapać sprawcę? Czy Vicki odnajdzie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?

Ta książka była doskonała, ja chcę tylko więcej i więcej. Było to niesamowite połączenie fantastyki z kryminałem. Wszystko tutaj zagrało, autorka świetnie skonstruowała fabułę, a do tego te wszystkie postacie. No miodzio! Można się tylko rozpływać!
Akcja często nie ma zabójczego tempa, ale dzięki temu możemy jeszcze bardziej delektować się tą świetną powieścią.
Książka trafi do serc wszystkich tych co kochają fantastykę oraz kryminał, a to połączenie sprawi, że będziecie się tak samo zachwycać tą książką jak ja!
Polecam!
Jest to już 6 część, ale można czytać każdą jako odrębną historię, ja jednak zamierzam czym prędzej nadrobić wcześniejsze części!

Tytuł: Jezioro ciszy
Autor: Anne Bishop
Wydawca: Initium
Stron: 512
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Initium za egzemplarz!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz