niedziela, 20 października 2019

"AMITYVILLE HORROR" Jay Anson

"Do domu Ocean Avenue 112 George i Kathy Lutzowie wprowadzili się 18 grudnia. Dwadzieścia osiem dni później uciekali stamtąd przerażeni."

Po książkę "Amityville Horror" niech sięgają tylko Ci, którzy mają mocne nerwy i nie boją się zjawisk paranormalnych. Parę lat temu uwielbiałam się bać, namiętnie oglądałam horrory, ale później jakoś przestał bawić mnie strach i jakoś niechętnie wracałam do tego gatunku. Natomiast ta książka skusiła mnie, oglądałam kiedyś film, za dużo już z niego nie pamiętam, ale wiem, że mi się podobał. Chciałam poznać na nowo tą historię, a najbardziej intrygował fakt, ze jest ona oparta na prawdziwych wydarzeniach.

George i Kathleen Lutz wraz z trójką dzieci wprowadzili się bardzo chętnie do imponującej willi, dostali ją przecież za bezcen. Wiedzieli oni, że poprzedni właściciel wymordował tam całą swoją rodzinę, ale to ich nie zniechęciło. Spędzili tam aż 28 dni, a każdy kolejny dzień stawał się coraz to większym koszmarem...

Rodzina ta wprowadzając się do tego domu twierdziła, ze nie straszne im są zjawiska paranormalne, bo to tylko głupi wymysł. Szybko zmienili swoje podejście do tematu, kiedy to stali się naocznymi świadkami zjawisk, które mrożą krew w żyłach. Zaczęło się jak zawsze niewinnie... Najpierw były dziwne skoki temperatur, zakłócenia na linii telefonicznej, ale kto tym, by sobie zaprzątał głowę... Do tego doszły odgłosy, a nawet dziwne zapachy, zjawiska z dnia na dzień były coraz to bardziej odczuwalne... Co jeszcze wydarzyło się w tym domu, że doprowadziło rodzinę do prawdziwego obłędu i paranoi?

Akcja książki rozkręca się powoli. Jednak nie ma tu chwili spokoju, od samego początku czuć już ten niesamowity klimat niepokoju, który wciąga nas w wir wydarzeń. Książkę czyta się bardzo szybko, wręcz się ją pochłania, chociaż nie polecam czytać jej w nocy. Historia ta niezwykle działa na wyobraźnię.
Na pochwałę zasługuje również piękne wydanie książki, a ilustracje budzą grozę i wyostrzają nasz apetyt na dalsze czytanie.
Jest to doskonały horror, ma wszystko to co czytelnik oczekuje od tego gatunku, mrok, tajemnica, zjawiska paranormalne. Jeśli i wy lubicie się bać to koniecznie sięgnijcie po tą właśnie książkę! 

Polecam!

Tytuł:
Autor:
Wydawca:
Ocena:

Dziękuję Wydawnictwu Vesper za egzemplarz!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz