wtorek, 5 listopada 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "CICHA NOC" Małgorzata Rogala

"Kobieta, wraz z córką, czyniła przygotowania do świąt, dekorowała dom, piekła ciasta, a wieczorem spędzi miły czas z rodziną. Jej mąż zaś w tym samym czasie jechał do domu w lesie, by złamać życie kolejnej dziewczynie."



Nawet nie wiecie jak ja czekałam na tę książkę. Wszystko to dlatego, że uwielbiam serię z Górską i Sławkiem. Bardzo byłam ciekawa jak potoczą się dalsze losy mojej ulubionej pary. Dodatkowo autorka zawsze mile zaskakuje mnie swoją kryminalną intrygą, tak też było i teraz.
"Cicha noc" to książka, która towarzyszyła mi w drodze powrotnej z Krakowa. Czyta się ją bardzo lekko i płynnie. Uwielbiam styl pisania Małgorzaty Rogali. Autorka również w tej części porusza dość trudny temat, tym razem skupiła się na handlu żywym towarem oraz wykorzystaniu seksualnym kobiet...

Okres przedświąteczny to przeważnie spokojny czas, jednak nie w przypadku Górskiej i Sławka.
Sławek zostaje wysłany w delegację, a Górska musi zająć się morderstwem do którego doszło podczas imprezy na której oblewano sukces programu. Ofiarą padł Ryszard, reżyser popularnego reality show Nowe życie. Agata musi znaleźć mordercę jeszcze przed świętami, jednak nie będzie to proste zadanie. Dodatkowo najmłodsza siostra Sławka znika bez śladu, miała jechać na kiermasz świąteczny z chłopakiem i znajomymi. Co takiego przytrafiło się dziewczynie? Czy policjanci zdołają ją uratować? Czy jednak Agata i Sławek mają szansę na spokojne święta?



Książkę przeczytałam jednym tchem, ale to nic nowego, bo wszystkie książki autorki czytam bardzo szybko i nie odkładam jej praktycznie przed rozwiązaniem sprawy.
Autorka porusza jak zwykle tematy, które są trudne i bardzo bolesne.
Mamy tu świetnie skrojoną intrygę kryminalną. Napięcie rośnie z każdą stroną, a i zwrotów akcji nie brakuje.
Wątki obyczajowe pozwalają nam na zapoznanie się z dalszymi losami naszych ulubionych bohaterów, a nie ukrywam że ja właśnie na to czekałam najbardziej.
Akcje śledzimy ze strony Agaty, jak i Kingi. Czasami też mieliśmy fragmenty, które dopiero po czasie nabierały sensu.

Polecam, jeśli szukacie kryminału ze świetnie skrojoną intrygą, gdzie mylne tropy są nam podsuwane co rusz, a lekki styl sprawia, że tę historię się wręcz pochłania!

Tytuł: Cicha noc
Autor: Małgorzata Rogala
Wydawca: Czwarta Strona 
Stron: 312
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za egzemplarz!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz