środa, 6 maja 2020

Dobra kawa- ja już taką znalazłam!

Dzień dobry kochani!




Pewnie większość już wie,              że uwielbiam kawę. 
Szczególnie ta większość, która obserwuje mnie na instagramie. Dla mnie dzień bez kawy to dzień stracony.
Poranek rozpoczynam właśnie od kubka kawy.
Kiedyś, w sumie nie tak dawno, bo rok temu, piłam kawę rozpuszczalną i póki nie pojawił się u nas ekspres przelewowy to właśnie ta kawka mi wystarczała :)
Ale pojawienie się ekspresu sprawiło, że moje życie się zmieniło. Teraz mogę cieszyć się kawą jak z kawiarni!



Wtedy też zaczęłam szukać dobrej kawy, moje poszukiwania trwały dość długo... Dopiero ostatnio trafiłam na naprawdę dobrą, ziarnistą kawę.
Jest to kawa od Vascafe. Słyszeliście kiedyś o niej? Ja trafiłam na nią przypadkiem, ale podobno to przypadki generują nasze życie :) wiem już teraz, że ta kawa zagości w mojej kuchni na długi czas!
Jej aromat zniewala kubki smakowe, a zapach pysznej kawy roznosi się po całym domu! 



Parę przydatnych informacji:
Kawę Vascafe wyróżniają ją trzy rzeczy.
Po pierwsze jest to oryginalna, naturalna kawa hodowana w Brazylii według tradycyjnych receptur. Nawet Brazylijczyk jest właścicielem firmy ;) I mieszka w Polsce!
Po drugie kawa Vascafe jest suszona na słońcu, a nie w sztucznych i inwazyjnych warunkach.
Po trzecie, proces przetwarzania kawy nie jest całkowicie zautomatyzowany, w przeciwieństwie do kaw wielkich producentów. W procesach testowania i kontroli jakości biorą udział prawdziwi ludzie :)



Więcej o kawie znajdziecie na stronie VASCAFE  wystarczy tylko klik w link :) tam też możecie zamówić kawę, a myślę, że ceny są bardzo atrakcyjne!

No to smacznej kawki ☕




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz