poniedziałek, 28 stycznia 2019

10/2019 Pierwsza miłość- PRZEDPREMIEROWO!!!

"A wracając do tematu miłości... Ona przychodzi przecież zwykle wtedy, gdy człowiek przestaje jej szukać."

Miłość, ta pierwsza czy ostatnia, ale zawsze z nią związane są wspomnienia i to piękne wspomnienia. Chyba każdy lubi powrócić w myślach do czasów, gdy czuło się motyle w brzuchu, gdy działa porządna chemia, kiedy iskrzyło.
A miłość to także ta codzienność, radość po zobaczeniu ukochanej osoby po pracy, dzielenie wspólnych trosk.

"Ale kiedy mężczyzna spogląda na kobietę takim wzrokiem, jakby chciał ją pożreć, pocałować, popieścić, od razu wiadomo, że zaczyna działać chemia, a namiętność wiruje w powietrzu ciężkim od emocji."

Książka "Pierwsza miłość" to zbiór 11 opowiadań o miłości, każdy z 12 autorów ma inne spojrzenie na ten temat. Zbliżające się Walentynki sprzyjają po sięganie po historie miłosne. Tutaj odnajdzie każdy coś dla siebie. Zawarte tutaj historie to bomba emocjonalna, przy niektórych z nich uroniłam łezkę, a przy niektórych śmiałam się do rozpuku.

"Nieprzyjemnie jest śnić, a potem budzić się i nie mieć nikogo, komu można ten sen opowiedzieć. Kto się podobnie zdziwi, wystraszy, roześmieje, a potem powie, że te nocne mary są jakieś dziwne, ale to tylko sny, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością."

Czytając tą książkę zerkałam ukradkiem na mojego męża i przypomniałam sobie nasze początki i cieszę się, że mam tą drugą połówkę obok siebie. Książka uruchomiła u mnie lawinę uczuć. Nikt bowiem nie chce pozostać sam i pragnie znaleźć tą swoją miłość na całe życie.

Książka ukazała mi różne style pisania autorów, większości nie znałam i muszę to szybko zmienić, bo mamy naprawdę dobrych polskich pisarzy. Najbardziej przekonała mnie do siebie Agata Przybyłek historią "Pierwsza randka", do tej pory jak sobie o niej pomyślę to się wzruszam. A Katarzyna Berenika- Miszczuk dała mi niezłą dawkę śmiechu. Żałowałam, że historia tak szybko się skończyła.

Polecam każdemu!!!

Moja ocena 10/10

Historie czyta się szybko i przyjemnie, autorzy wzruszają i bawią nas swoimi historiami. Każdy ma inne spojrzenie na miłość i do tego jest to takie życiowe. Dlatego też myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie!

Premiera: 30.01.2019

Tytuł: Pierwsza miłość
Autor: Gabriela Gargaś, Katarzyna Berenika- Miszuk, Agnieszka Krawczyk, Agata Przybyłek, Agnieszka Lingas- Łoniewska, Natalia Sońska, Karolina Wilczyńska, Agnieszka Lis, Natasza Socha, Joanna Szafrańska, Lidia Liszewska, Robert Kornacki
Wydawca:Wydawnictwo Czwarta Strona
Stron: 378
Ocena: 10/10

Dziękuję za egzemplarz przedpremierowy!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz