czwartek, 25 kwietnia 2019

"CZTERDZIEŚCI MINUS" Katarzyna Kostołowska

"Ten placyk zawsze napawał jej serce smutkiem, zwłaszcza kiedy widziała na nim bawiące się dzieci i obserwujące je z ławek matki. Tak bardzo zazdrościła tym szczęśliwym kobietom, a perspektywa, że kiedyś zasili ich szeregi oddalała się w niebyt. Z każdym samotnie spędzonym dniem, z każdą zimną nocą coraz bardziej."

W pakiecie z książką "O miłości bez litości" przyszła książka "Czterdzieści minus" Katarzyny Kostołowskiej. Kolejny debiut oraz wspaniała historia o kobietach.

"Ania to właścicielka upadającej czekolodziarni. Magda właśnie się dowiaduje, że jest w ciąży i że zdradza ją mąż. Aśka, rozchwytywana przez klientów stylistka, dusi się w nieudanym małżeństwie. Karola wciąż trafia na nieodpowiednich facetów, którzy zostawiają ją ze złamanym sercem. Wszystkie dziewczyny są przed czterdziestką- łączą je wieloletnia przyjaźń i umiejętność rozwiązywania każdego problemu w pięć minut. Oraz miasto, które jest świadkiem ich wzruszeń, wieczorów zakrapianych winem, wielkich planów i zawiedzionych nadziei. To właśnie krętymi uliczkami Wrocławia podążają ku miłości."


Z wielką chęcią sięgnęłam po tę książkę, po pierwsze uwielbiam serial "Przyjaciółki" i tak trochę mi się z tym skojarzyło, a po drugie ja też jestem czterdzieści minus, więc pomyślałam, że poczytam ciekawą historię o prawie równolatkach :)
Czy historia okazała się taka niesamowita?
Na szczęście tak i bardzo przypadł mi do gustu debiut Katarzyny Kostołowskiej. 
Fabuła wymyślona przez autorkę jak dla mnie super, potrzebowałam właśnie tak lekkiej i przyjemnej książki dla kobiet o kobietach. 
Wiadomo były i problemy, ale w prawdziwym życiu też je napotykamy. 
Autorka nie boi się pisać o tematach trudnych, a i sceny erotyczne opisane są przez autorkę ze smakiem.
Znajdziemy tu masę emocji, od śmiechu poprzez wzruszenie. Po przeczytaniu książki i u nas przyjdzie czas na refleksję i zastanowienie się nad własnym życiem.
Historię Anity, Magdy, Aśki i Karoli czytało mi się fantastycznie, ubawiłam się lepiej niż na filmie. 
Duży plus za piękne ukazanie Wrocławia, aż zachciało mi się tam znowu wybrać na wycieczkę.
Jeśli szukacie książki na odstresowanie po całym zabieganym tygodniu to tą książkę polecam!!
Więcej już Wam nie napiszę, bo nie chciałabym spojlerować, ale powiem tylko tyle z chęcią przeczytałabym kontynuację losów czterech przyjaciółek!!!

Tytuł: Czterdzieści minus
Autor: Katarzyna Kostołowska
Wydawca: Książnica
Stron: 304
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Książnica za egzemplarz!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz