piątek, 26 kwietnia 2019

"29 SEKUND" T. M. Logan

"Świat Sarah zalały ciemności. Wnętrze worka miało wilgotny, kwaśny zapach przypominający cudzy pot. Chciała wziąć głęboki oddech, ale zabrakło jej powietrza. Było go za mało, aby wypełnić płuca."

To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autora. Bardzo zaintrygował mnie opis z tyłu okładki "Podaj mi jedno nazwisko. Wymień jedną osobę. Ja sprawię, że ten ktoś zniknie..." i chciałam przeczytać książkę jak najszybciej. Czy książka sprawiła, że to zaciekawienie zostało do końca tej historii?

"Kiedy Sarah spontanicznie wybawia z kłopotów obcą dziewczynkę, nie spodziewa się niczego w zamian. Ten odważny gest sprawia jednak, że potężny i niebezpieczny mężczyzna uważa, że ma u niej dług. Nieznajomy ma swój własny kod honorowy i wierzy, że długi należy spłacać – i to w jedyny znany mu sposób.
Mężczyzna oferuje Sarah skuteczne rozwiązanie trudnej sytuacji z szefem. Jednorazowy układ, który sprawi, że wszystkie jej problemy znikną. Bez konsekwencji. Bez odwrotu. Bez szans na wykrycie. Wystarczy 29 sekund rozmowy telefonicznej. Bo przecież każdy ma kogoś, kogo chciałby usunąć ze swojego życia."

Tak, więc zacznijmy od początku. Może początek nie powala, może nawet trochę wieje nudą, ale na szczęście sytuacja się odwraca i akcja się rozkręca, a można nawet powiedzieć, że zaczyna pędzić. 
Pomysł na fabułę oryginalny i dobrze przez autora pociągnięty, a najbardziej przypadł mi do gustu pomysł z mafią. 
Główna bohaterka, chociaż na początku wydaje się, że jest taka naiwna, bezbronna, na końcu pokazuje pazur, co działa na jej plus, bo trochę z Sarah nie polubiłyśmy. 
Autor przyłożył się i bardzo dobrze wykreował postaci, są one wyraziste. 
Książkę czyta się naprawdę szybko i dość przyjemnie jak już przebrniemy przez ten nieszczęsny początek.
Autor spowodował to co lubię najbardziej potrafił utrzymać moje zaciekawienie do samego końca, historia trzyma w napięciu, a koniec zaskakuje!

Moja ocena 7/10
Mały minus za ten początek, a jeszcze jeden, że czasami miałam wrażenie, że sytuacje przedstawione w książce są po prostu odrealnione. Ale więcej już wam nic nie powiem, bo zdradzę za dużo!!!

Tytuł: 29 sekund
Autor: T.M. Logan
Wydawca: Bukowy Las
Stron: 333
Ocena: 7/10

Dziękuję Wydawnictwu Bukowy Las za możliwość przeczytania tej historii!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz