piątek, 26 kwietnia 2019

"HUSH" E.K.Blair

"Dobrze się znam na złudzeniach. Kurczowo trzymam się urojeń, ponieważ nie jestem gotowa, żeby stracić oparcie, które w nich znajduję. Większość z tego, co niesie mi ulgę i spokój, to jedynie duchy przeszłości, a mimo to ze wszystkich sił staram się zatrzymać je przy sobie z obawy, że bez nich ja również rozpłynę się w powietrzu jak zjawa." 

Zazwyczaj nie sięgam po taką literaturę, wolę kryminały. Natomiast coś mnie do tej książki przyciągnęło. Nie wiem czy okładka, czy opinie poprzednich części, a może jedno i drugie?
Czy to było udane spotkanie?
Jak najbardziej udane spotkanie i to nie jedno, bo odbyłam od razu trzy :)
Ale po kolei, jest to już trzecia część z cyklu Czarny lotos. 
Wstawiając post na instagramie o tym, że zaczynam czytać, @t.iwona.books napisała, żebym zaczęła jednak od pierwszego tomu. 
Jak ja się cieszę, że ona mi to wtedy napisała i że ją posłuchałam :)
Nie jest to zwykła historia miłosna, jest to wręcz bolesna i pełna tajemnic historia. Miłość odgrywa tu pierwsze skrzypce, ale nie jest z tego romantycznego rodzaju, wręcz rzekłabym, że ta zaprezentowana w książkach E. K. Blair sprawia więcej bólu. 
Książki trzy wchłonęłam bardzo szybko. Miałam wrażenie, że autorka unikała wręcz zbędnych opisów. Za to masa tutaj jest emocji, akcja czasami powodowała szybsze bicie serca. Książka dość pokręcona, historia dość ciekawa. Istny rollercoaster emocji. 
Czasami ze złości odkładałam książkę na bok, ale zaraz brałam ją ponownie, bo chciałam wiedzieć jak to wszystko się zakończy.
Fabuła i pomysł bardzo oryginalny, intrygujący, dawno nie czytałam tak ciężkiego romansu z elementami niezłego ostrego erotyka. Historia jest dzika, tak samo dzika jak miłość bohaterów, brudna i wyprana ze wszelkich zahamowań. 
Moim zdaniem koniec trochę autorka zepsuła, naciągnęła za bardzo rzeczywistość, ale każdy lubi co innego i myślę, że zdania co do zakończenia będą podzielone. 
Książka warta przeczytania, jest dla każdego kto lubi takie ryjące historie. Dawno nie czytałam tak pokręconej serii z jeszcze bardziej pokręconymi postaciami. 

Tytuł: Hush
Autor: E.K. Blair
Wydawca: Niezwykłe
Stron: 320
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe za egzemplarz!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz