wtorek, 4 czerwca 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "CENNY MOTYW" Małgorzata Rogala

"Pomysł z prezentem był trafiony; Aleksandra zachwyciła się pierścionkiem, włożyła go na palec i spojrzała na Maćka oczami pełnymi blasku."

Biorąc się za najnowszą książkę Małgorzaty Rogali nie miałam wątpliwości, że książka będzie dobra i przeczytam ją w mig.
Autorka ma niezwykły dar pisania i jej książki się nie czyta tylko pochłania.
Dlatego też przeznaczyłam sobie na jej czytanie sobotni wieczór, by móc delektować się historią bez odrywania się od niej.
Tak jak myślałam, tak też było, zaczęłam czytać i przepadłam. Całkowicie wchłonął mnie świat, który stworzyła autorka.

Chcielibyście wiedzieć co takiego mnie tak pochłonęło, a więc....
Zapomniałam wspomnieć, że jest to druga część z cyklu o detektyw Celinie Stefańskiej.
I tak, Celina nadal próbuje rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierci rodziców. Próbuję rozwinąć swój biznes. Niestety jako prywatna detektyw nie ma za dużo zleceń.
Przypadek sprawia, że tuż obok mieszkania Celiny dochodzi do morderstwa. Zostaje ona poproszony o pomoc przez żonę podejrzanego w rozwikłaniu tej zagadki. Nie wie ona jeszcze, że sprawa ta może wywołać u niej dość mocne emocje. Czy sprawy morderstw się ze sobą łączą? I dlaczego tak cenny jest pierścionek, który Aleksandra dostała od swojego kochanka, a  po śmierci nie było go już na jej palcu? Czy Celinie uda się dotrzeć do prawdy?

Autorka bez zbędnego rozlewu krwi i mnóstwa trupów potrafi skonstruować tak zagadkę, że człowiek musi czytać tak długo by móc ją rozwikłać. Ta historia ma moc!
Uwielbiam to jak autor wodzi mnie za nos i podsuwa co rusz nowe tropy, a morderca czai się tuż za rogiem i dopiero można go dostrzec kiedy autor pozwoli, nic prędzej.
Super fabuła, akcja przy której nie można się nudzić, a do tego skrywane tajemnice, małżeńskie zdrady, można by rzec SAMO ŻYCIE 😜
Trzeba również wspomnieć, że autorka znów świetnie wykreowała bohaterów, każdy jest wyrazisty i charakterystyczny, a przez to też zostanie zapamiętany.
Możemy dzięki tej historii poznać bliżej świat koneserów sztuki, a także ciemną stronę tego zawodu, gdzie liczą się łatwe pieniądze, nawet za cenę czyjegoś życia.
Wszystko jest tutaj dopracowane i dopięte na ostatni guzik.
Nie dodałam również, że akcję ulokowano w Warszawie oraz czeskiej Pradze.

Książkę mogę śmiało polecić wszystkim, tutaj nie znajdziemy rozlewu krwi, ale za to idealnie skonstruowaną zagadkę kryminalną, a książkę czyta się lekko i przyjemnie.

PREMIERA KSIĄŻKI JUŻ JUTRO!!!

Tytuł: Cenny motyw
Autor: Małgorzata Rogala
Wydawca: Czwarta Strona
Stron: 329

Ocena: 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za egzemplarz przedpremierowy!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz