wtorek, 18 czerwca 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "KSIĘŻYC JEST PIERWSZYM UMARŁYM" Z CYKLU "GDZIE DIABEŁ MÓWI DOBRANOC TOM 1 Karina Bonowicz

"Ty jesteś naturalną guślnicą, bo się nią urodziłaś, ale istnieje cała masa surogatów, czyli cywilów, którzy dzięki kilku drobnym sztuczkom mogą choć trochę się upodobnić do guślarzy, nocnic, wilkołaków..."

Dzisiaj w końcu o książce "Gdzie diabeł mówi dobranoc" Karina Bonowicz, która swoją premierę ma już jutro!!!
Ja jestem zachwycona tą książką!
Dawno nie czytałam książki tak magicznej i to dosłownie. Kiedyś uwielbiałam takie klimaty, później zakochałam się w kryminałach i thrillerach, ale teraz dzięki tej właśnie książce mam ochotę na kolejne historie z czarownicami, wampira i wilkołakami.

Ale od początku...
Nasza  główna bohaterka Alicja, po śmierci rodziców trafia pod opiekę ciotki Tatiany, która mieszka w wiosce Czarcisław. Dziewczyna nie czuje się tu dobrze, ale musi jakoś sobie radzić. Zaprzyjaźnia się z Olgą, Borysem, Nataszą, a nawet zaczyna darzyć sympatią Nikodema. Miasteczko chociaż niepozorne, kryje mroczne tajemnice. Dochodzi do morderstwa dziewczyny ze szkoły i zostaje wszczęte śledztwo. Dziewczyna krok po kroku odkrywa, że nikt nie jest tutaj tym za kogo się podaje... Sama też musi zmierzyć się ze swoim prawdziwym obliczem oraz wykonać niebezpieczne i trudne zadanie..
Więcej nie chcę Wam zdradzić, bo zabiorę Wam frajdę z odkrywania poszczególnych elementów.

Powiem tak, autorka ma wyobraźnię. Sprawiła, że przeniosłam się do Czarcisławia i nie chciałam wracać do rzeczywistości.
Główna bohaterka początkowo irytowała mnie swoim zachowaniem, ale już później dała się polubić.
Moją ulubioną bohaterką została póki co Natasza, jej charakterek przypadł mi do gustu, to dziewczyna, która nie da sobie w kaszę dmuchać.
A i jeszcze Nikodem, gdybym była w ich wieku i chodziłabym do tej szkoły to pewnie byłabym zakochana w nim po uszy.
Czaruś i łobuz z niego.
Pozostali bohaterowie póki co dali się poznać w dość małym stopniu, ale myślę, że w drugiej części się to zmieni.
Jest tu jeszcze mnóstwo zagadek i niewiadomych, a skończyło się w takim momencie, że ohhh szkoda gadać... Chciałabym mieć już teraz, zaraz kolejną część, ciekawość mnie zżera, a tu trzeba czekać. Mam nadzieję, że wkrótce poznam dalsze losy bohaterów.
Książkę czyta się bardzo przyjemnie, bo nie ma tutaj długich opisów, a w większości są to dialogi. Styl pisania autorki jest bardzo przyjemny. 
Jest to moim zdaniem bardzo udany debiut‼️
Jeśli lubicie klimaty Pamiętników Wampirów, Zmierzchu i Harrego Pottera to tu macie idealne połączenie. Każdy miłośnik słowiańskich klimatów sięgając po tą książkę będzie zachwycony!


Polecam!

Tytuł: Gdzie diabeł mówi dobranoc
Autor: Karina Bonowicz
Wydawca: Initium
Stron: 580
Ocena: 9/10


Jeśli jesteście ciekawi czy warto przeczytać to wstawiam Wam tutaj fragment dość obszerny, więc wchodźcie i czytajcie!!!

Tutaj możecie zamówić książkę


Dziękuję Wydawnictwu Initium za egzemplarz‼️





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz