piątek, 12 lipca 2019

"ŻYCIE CIĘ KOCHA LILI" Anna H. Niemczynow

"Wdzięczność uczy mnie dostrzegać dobro, jakim codziennie obdarowuje mnie świat."

"Życie Cię kocha Lili" Anny Niemczynow to chyba pierwsza, aż tak bardzo pozytywna książka, którą urzeka od pierwszej strony swoją historią. Możecie nie wierzyć, ale ta historia dała mi moc i kopa do działania. Od zawsze wiedziałam, że pozytywne myślenie przyciąga pozytywne rzeczy, ale gdzieś tam nie zawsze tylko te pozytywne myśli czaiły się w mojej głowie. Natomiast po przeczytaniu tej właśnie książki, dzień zaczynam z uśmiechem i słowami, że życie mnie kocha i już wiem, że ten dzień będzie dobry.

Wracając jednak do historii, poznajemy Lilianę Berg, to właśnie ona zaczyna dzień od wypowiedzenia słów "Życie Cię kocha Lili". Jest to początkująca dziennikarka, która mimo napotkanych co rusz przeciwności losu, idzie przez życie z pozytywną energią. Jest to bardzo pogodna dziewczyna, ale to babcia Rózia zrobiła tutaj robotę, uwielbiam tą postać. Jest tak szalenie pozytywna, że aż chciałoby się na starość być właśnie taką babcią. To ona wychowała Lili i nauczyła ją takiego podejścia do życia. Te dwie kobiety to lekarstwo na zły humor, z nimi będziecie się śmiać i cieszyć.
Liliana pewnego dnia znajduje na drzewie tajemniczy liścik, a do tego swojego chłopaka  przyłapuje w dość dwuznacznej sytuacji...
Do kogo kierowane są tajemnicze liściki? Czy Lili dostanie w końcu szansę na swoje wymarzone stanowisko? I najważniejsze czy dziewczyna ma szansę na prawdziwą miłość?

To była cudowna powieść, którą jak zaczęłam czytać to nie mogłam skończyć.
To jest moje drugie spotkanie z twórczością autorki i ja jestem zakochana w tej historii, postaciach, w każdym słowie.
Od książki bije mądrość. Autorce udało się stworzyć niesamowity klimat. Czytając czułam dosłownie ciepło w sercu, a dodatkowo historia ta skłania do refleksji oraz przemyśleń związanych z naszym życiem. Dzięki temu jeszcze bardziej doceniłam to co mam!
Książka ta jak już mówiłam dodała mi pozytywnego kopa, teraz mam na nowo chęci do działania i spełniania moich marzeń, bo wiem że życie mnie kocha!
A i wspomnieć trzeba, że na końcu mamy spisane wszystkie afirmacje, które napotykamy w książce i dzięki temu jeszcze łatwiej sięgnąć po te złote myśli!
Polecam książkę bardzo mocno wszystkim! Tym którzy potrzebują tego pozytywnego kopa, ale także tym którzy po prostu szukają książki lekkiej z dużą dawką humoru!
Przeczytajcie, bo warto!

"Dziś jest dniem, jakiego nigdy wcześniej nie było. Mogę przeżyć go tylko dziś. Nie wczoraj ani nie jutro."

Tytuł: Życie Cię kocha Lili
Autor: Anna H. Niemczynow
Wydawca: Filia
Stron: 346
Ocena: 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz