sobota, 3 sierpnia 2019

[Patronat] "NIEWINNOŚĆ LUKRECJI" Eliza Korpalska

"Tao Gun miał swoją małą tajemnicę. Dla ścisłości- głębokich, brudnych i plugawych sekretów skrywał przed światem całą masę. Ale ten jeden, najzwyczajniejszy ze wszystkich odbierał mu spokój i sen. Nie budziły go w nocy krzyki ofiar, ręce wystające ze zbyt płytkich, niechlujnie przysypanych grobów ani nigdy niewysłuchane błagania o litość, tylko ta jedna, krótka rozmowa."

"Niewinność Lukrecji" jest to książka, którą miałam przyjemność objąć swoim patronatem, bardzo się z tego cieszę, gdyż książka jest na naprawdę wysokim poziomie.

Peter Twigg, szef Specjalnej Agencji Wywiadowczej, wysyła kapitana Paula Horna, by namówił Annę Litewski do tajnej misji, która ma na celu pozbycie się skorumpowanego senatora  i ujawnienie jego grzeszków.
Zadaniem Anny byłoby uwiedzenie go i wydobycie informacji o Tao, który jest szefem lokalnej mafii. Anna kategorycznie odmawia...
Czy Horn zdoła nakłonić Annę do tej misji? Co takiego ukrywa senator? Czemu Twiggowi zależało właśnie na niej?

Początkowo miałam mały mętlik od nadmiaru osób, które zostały wprowadzone, może gdyby to były polskie imiona i nazwiska to szybciej bym załapała. Natomiast w miarę czytania jak już przyswoiłam kto jest kim, to w napięciu śledziłam dalsze losy bohaterów. A uwierzcie mi dzieje się tu dużo. Mamy tutaj intrygę, miłość i niesamowite zwroty akcji.

Książkę czyta się błyskawicznie, wręcz pochłaniałam każdą ze stron.
Co do bohaterów to autorka wykonała kawał dobrej roboty, poznajemy każdego z nich bardzo dobrze. A nasza główna bohaterka przechodzi niesamowitą przemianę, a to jest coś co lubię. Jednak moją ulubioną postacią jest Pani Huckelberry, za to ciepło i dobroć.
Mamy tu też dość sporą część obyczajówki, a to właśnie pozwala nam na jeszcze bliższe poznanie postaci.

Trzeba przyznać, że jak na nasze polskie realia to ta fabuła jest dość oryginalna, ale dodatkowo bardzo spójna i logiczna. Opisy nie nużą, a to sprawiło, że nie było ani chwili na nudę.
Autorka zakończyła wątki tak, by nie zamykać sobie drzwi przed ewentualną drugą częścią i zdradziła mi, że właśnie pisze się kontynuacja :) ja już zacieram rączki :)
A jest na co czekać, tymczasem ja polecam Wam "Niewinność Lukrecji" ❤️ każdy kto lubi połączenie sensacji z kryminałem i odrobiną romansu będzie zachwycony tą historią.

Tytuł: Niewinność Lukrecji
Autor: Eliza Korpalska
Wydawca: Oficynka
Ocena: 9/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz