poniedziałek, 12 sierpnia 2019

"PROSTY UKŁAD" K. A. FIGARO

"Hmm... był łowcą kobiet. Odkąd pamiętam, zawsze szukał przygód. Był dominujący i pewny siebie. Jednak jego skłonność do zmieniania kobiet spowodowała, że wiele stracił w moich oczach. Nie potrafił być wierny. Spotykaliśmy się tylko przez miesiąc, to był bardzo ekscytujący czas. Pełen uniesień, jednak upadek był zbyt bolesny."

Z wielką ciekawość podeszłam do czytania książki "Prosty układ", od czasu do czasu lubię poczytać coś lżejszego, a to wydawało mi się odpowiednie.
Nie pomyliłam się ani trochę, cudownie bawiłam się czytając tę historię.
Zacznijmy jednak od początku...

Łucja, studentka trzeciego roku przyjeżdża do rodziców i niedługo potem na imprezie poznaje przystojnego Dymitra. Chłopak od samego początku próbuje sobą zainteresować dziewczynę. Ona jednak twardo odmawia i chce, żeby dał on jej spokój. Jednak w pewnym momencie dziewczyna ulega jednak czarowi bogatego chłopaka. Dymitr pracuje u swojego ojca, a znany jest z tego, że kobiety traktuje przedmiotowo.
Jak potoczą się losy tej dwójki? Czy układ jaki zaproponuje chłopak spodoba się dziewczynie?

Książka jest bardzo wciągająca, a napisana tak lekko, że wręcz sama się czytała.
Historia aż kipi od emocji i elektryzujących scen.
Sceny erotyczne są wysmakowane, a tego bałam się jednak najbardziej.
Może i akcja nie rozwija się zbyt szybko, ale na nudę też nie ma co narzekać.
Książka może i nie skłania do refleksji oraz różnego rodzaju przemyśleń, ale daje po prostu rozrywkę i przyjemność, a to też jest bardzo ważne.
Często zarzuca się jej, że mowa tutaj tylko o jednym, ale jeśli ktoś bierze się za erotyk to raczej powinien się tego spodziewać.
Zakończenie wprost mnie zaskoczyło i czekałam z niecierpliwością na kolejną część, by dowiedzieć się jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to dość irytujący charakter Łucji, to jej niezdecydowanie i czasami infantylne zachowanie denerwowało mnie nieziemsko.
Polecam każdemu, kto szuka lekkiej i przyjemnej książki!

Tytuł: Prosty układ 
Autor: K.A. Figaro
Wydawca: LipstickBooks
Stron: 347
Ocena: 7/10

Dziękuję Wydawnictwu LipsticBooks za egzemplarz!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz