wtorek, 13 sierpnia 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "ZRANIONE UCZUCIA" K. A. FIGARO


Wiecie, że już jutro premiera książki "Zranione uczucia" ❤️
Chciałam przy okazji pochwalić się, że zostałam wybrana na ambasadorkę najnowszej części, a ja jak tylko się dowiedziałam o tym to skakałam z radości, szczególnie cieszył mnie fakt, że wcześniej poznam dalsze losy bohaterów.
Książka "Zranione uczucia" jest specyficzna, dodatkowo jest to erotyk, a akurat jest to gatunek, który kiedyś w ogóle do mnie nie przemawiał, ale w serii K. A. Figaro jestem zakochana.
Druga część mną zawladnęła, pochłaniałam ją w każdej wolnej minucie. Myślę nawet, że druga część była znacznie lepsza, autorka wypracowała sobie swój styl i to się ceni. Akcja książki też jest chyba bardziej rozbudowana i nie taka statyczna jak w części pierwszej, tutaj po prostu więcej się dzieje.
Co znajdziemy w środku, oczywiście relację Łucji i Dymitra, która komplikuje się jeszcze bardziej. Możemy również dowiedzieć się co takiego ukształtowało Dymitra i jego postawę w stosunku do kobiet. Mamy tutaj o wiele więcej przemyśleń bohaterów.
Łucję i Dymitra łączy układ, ale jedno z nich powoli się zakochuje, a wie że nie może...
Jednak co zrobić?
Czy ten związek ma jakiś sens?
Dodatkowo Łucja w nowej pracy poznaje Igora, który jest całkowitym przeciwieństwem Dymitra....
Powiem Wam tak, jest tu gorąco! Od emocji aż kipi!
Mamy tu mnóstwo erotycznych uniesień, tajemnic, intryg, a historia pokazuje, że uczucia ranią.
Autorka moim zdaniem przestrzega młode dziewczyny przed wiązaniem się właśnie z takimi typami jak Dymitr, chociaż pewnie co druga poleciała by na takiego. Chociaż ja mam cichą nadzieję, że zmieni się on jednak dla Łucji i w trzeciej części będzie jednak happy end :) taka już moja romantyczna natura :)
Jest to historia, którą czyta się bardzo lekko i jeśli ktoś jest ciekawy tego nietypowego układu Łucji I Dymitra to polecam!
No, a zakończenie w takim momencie powinno być karalne! Jak tak można i jak ja mam teraz żyć z taką nieświadomością, no jak :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz