niedziela, 15 września 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "ZATRUTKA" Ewa Przydryga

"Ania gardziła nią potem każdej kolejnej nocy, te setki razy, miliony myśli- zatrutki fermentujące w jej głowie."



Przygotujcie się, bo teraz będą same ochy i achy, ale inaczej się nie da!
Ta książka jest fenomenalna!
Historia zatruje Wasz umysł i nie będziecie w stanie myśleć o innych rzeczach póki nie rozwiążecie tej sprawy!
Tutaj niczego nie byłam pewna, autorka umiejętnie myliła tropy i podsycała moją ciekawość.
Miałam kilka opcji w głowie, ale żadna z nich się nie sprawdziła i to się chwali.
Akcja nie pędzi na łeb na szyję, wręcz mogłabym powiedzieć, że jest to dość spokojny thriller. Jednak mnożące się tajemnice i pytania sprawiały, że w wielkim napięciu śledziłam poczynania Piotra.

"Mimo to nie mógł ruszyć się nawet o krok. Przed oczami stanął mu obraz kolejnego straconego życia, które dla tych dziewczyn nic nie znaczyło albo całkiem niewiele... Najdalej jutro ktoś inny będzie zapisywał w tym miejscu ostatni rozdział swojej historii życia."



Anna cierpi na depresję poporodową, pewnego dnia wychodzi rano z domu i już nie wraca. Jej rzeczy znalezione na plaży sugerują samobójstwo. Jednak jej mąż nie wierzy w to. W dodatku w kanapie znajduje schowanego netbooka. Wszystko to sprawia, że Piotr zdaje sobie sprawę, że nigdy tak naprawdę nie znał swojej żony...
Dowiaduje się, że Anna grała w czarnym teatrze, który nagle się rozpadł. Znajduje także rodzinę kobiety, chociaż ona zawsze twierdziła, że jej nie ma.
Na jaw wychodzą także inne sekrety...

"Czasami na pierwszy plan wysuwała się pewna teoria niczym zatruta, fermentująca w jego głowie myśl. W swojej podstępności nie pozwalała mu zrozumieć, dlaczego wstyd Anki był na tyle głęboki, by chciała zataić przed nim każdy mroczny zakamarek swojej duszy."

Uwielbiam tutaj wszystko, postaci, fabułę, całe to napięcie. Z wielką ciekawością czekałam na kolejne fragmenty listów Anny do matki, dzięki nim dowiadujemy się jaka ona była naprawdę.
Wszystko tutaj jest dopracowane, jestem zachwycona całą tą historią. Dostałam tak naprawdę wszystko to co lubię najbardziej. 
Znajdziemy tutaj tajemnicze morderstwo sprzed lat, rodzinną tragedię w tle, ale przede wszystkim emocje, które tutaj grają pierwsze skrzypce.

Jedyne do czego mogłabym się doczepić to czasami przytłaczały mnie zbyt długie opisy.
Jest to jeden z lepszych thrillerów psychologicznych jaki ostatnio czytałam!
A żeby zrobić sobie jeszcze lepszy klimat polecam piosenkę Sarsy "Chill" ❤️ pokochałam tę piosenkę ❤️

Jeśli lubicie mroczne i pełne tajemnic thrillery to musicie koniecznie sięgnąć po tę książkę!!!

Premiera tego niesamowitego debiutu już 20 września ‼️

Tytuł: Zatrutka
Autor: Ewa Przydryga
Wydawca: Novae Res
Stron: 356
Ocena: 9/10

Dziękuję autorce Ewie za możliwość przeczytania tej historii jeszcze przed premierą!!!
Dziękuję także Wydawnictwu Novae Res za egzemplarz!!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz