poniedziałek, 28 października 2019

"KUGLARZ" Anna Sokalska

"Był w szoku. Rzeczywistość docierała do niego, ale nie mógł jej zaakceptować. Stało się nieodwracalne, ot tak, nagle, bez zapowiedzi, szybko, ciach i już, nie ma, było i już nie będzie. Nic nie może zrobić; ta bezsilność wzbudzała w nim potrzebę płaczu i śmiechu zarazem."




Jak jeszcze rok temu byście mnie zapytali o ulubioną książkę fantasy, to powiedziałabym, że nie czytam takich książek. Wszystko zmieniło się za sprawą książek Anny Sokalskiej. To właśnie ona rozbudziła na nowo moją miłość do tego gatunku. "Wiedźma" była dobra, ale to "Żertwa" za sprawą połączenia fantasy i kryminału spowodowała mocniejsze bicie mojego serca i książkę pokochałam od pierwszych już stron.

Z niecierpliwością czekałam na kolejną część i jak tylko wpadła do moich rąk przeczytałam ją z zapartym tchem. Co tu się działo, o matko... Tu nie ma czasu na nudę. Występuje tutaj tyle postaci, że czasami się gubiłam. Książka wymaga od nas nieustannej uwagi i koncentracji.
Akcja tutaj pędzi niesamowicie!

A co znajdziemy w tej części?
We Wrocławiu zaroiło się od demonów, zmór i innych nosicieli klątw. Zbliża się rok przestępny i złowieszczy układ gwiazd, a to nigdy nie przynosiło nic dobrego. Równowaga między światami zostaje zachwiana i pojawia się coraz więcej wyrw. Upadłe istoty próbują dostać się do świata żywych i uwolnić złą moc...
Anielscy strażnicy przy pomocy ludzi próbują temu zapobiec.
Jasna, Anastazja i ich towarzysze maja szansę odkupić swoje winy i pokonać własne klątwy, ale każda decyzja wymaga poświęcenia.
Jak zakończy się to nieoczywiste starcie postaci z różnych wierzeń?

Czekając na "Kuglarz" byłam pewna, że to ostania już część. Jednak czuję, że Anna Sokalska jeszcze nas zaskoczy. Autorka jak zwykle uwiodła mnie swoją pomysłowością. Dodatkowym atutem tej książki są piękne opisy Wrocławia, a do tego miasta mam tylko 100 km i zamierzam wybrać się na wycieczkę i przejść się po tych magicznych miejscach, a może spotkam jakąś wiedźmowatą lub innego wąpierza :)

Autorka ma niezwykle lekkie pióra, a jej historię nie można przyrównać do żadnej innej. Ja chcę więcej takich magicznych historii.


Polecam wszystkim, tę historię trzeba poznać!

Tytuł: Kuglarz
Autor: Anna Sokalska
Wydawca: Lira
Stron: 411
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Lira za egzemplarz!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz