środa, 13 listopada 2019

[PREMIERA] "GAŁĘZISTE" Artur Urbanowicz

To właśnie dzisiaj premiera wznowionego wydania książki "Gałęziste".

Ta książka sprawiła, że jeszcze bardziej pokochałam literaturę grozy. Co tu się działo :)

Karolina i Tomek wybierają się na wycieczkę na wieś. Chcą odpocząć, poobcować z naturą, pozwiedzać. Jednak już od początku dzieje się tu coś dziwnego. Miejsce ich pobytu okazuje się puste..
Nie ma tego złego, bo w wiosce obok szybko para  odnajduje wolne miejsca, ale...
To właśnie tutaj zacznie się ich prawdziwy koszmar...

Będą dziwni ludzie, dziwne wydarzenia, a nawet i zwidy... Zrobi się tajemniczo i groźnie!

Książkę czyta się fenomenalnie, ja nie mogłam się oderwać. Jak zaczynałam czytać to tak wtapiałam się w ten świat stworzony przez autora, że wszystko inne przestawało dla mnie istnieć. Tutaj nie ma czasu na nudę i ziewanie, tutaj ciągle się coś dzieje!
I do tego ten niepokój towarzyszący nam na każdym kroku oraz tajemnice. Ta książka ma klimat.
Od kiedy przeczytałam tę historię to też sama już nie wchodzę do lasu, zapytacie czemu? Przeczytajcie "Gałęziste" to się dowiecie.
Muszę jeszcze wspomnieć o zakończeniu, które wbiło mnie w fotel. Takiego obrotu sprawy to ja się nie spodziewałam.... Lubię kiedy ostatnie strony czytam z taką werwą, a zarazem strachem o to co spotka mnie na kolejnej stronie.
Nic dodać, nic ująć, po prostu polecam!
Świetne to było!

Polecam! 

Tytuł: Gałęziste 
Autor: Artur Urbanowicz 
Wydawca: Vesper 
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu Vesper za egzemplarz!!! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz