poniedziałek, 25 listopada 2019

"Zanim Cię zapomnę" Karolina Głogowska i Katarzyna Troszczyńska

Szukacie cudownej, świątecznej historii?
Jeśli tak, to musicie koniecznie sięgnąć po książkę "Zanim Cię zapomnę" Karoliny Głogowskiej i Katarzyny Troszczyńskiej.
Duet jest mi już dobrze znany, w tym roku czytałam od autorek książkę "Inna kobieta",  więc ze spokojem podchodziłam do tej książki. Ja wiedziałam, że ona mi się spodoba, bo uwielbiam styl pisania autorek! 



Sonia i Nina to kobiety, które miały się nigdy nie spotkać. Są całkiem inne, ale przypadek sprawia, że ich drogi się połączą.
Sonia to właścicielka pensjonatu w Łebie, a Nina jest aktorką filmową i teatralną, niestety lata kiedy była gwiazdą ma już za sobą.
Spotkanie w Willi Neptun wywróci życie tych kobiet do góry nogami, a tajemnice nawet po latach wyjdą na jaw.

Ostatnio zaczytuję się w historiach świątecznych, ale ta będzie jedną z tych ukochanych.
Od tej historii bije blask, ma ona niezmierzone pokłady ciepła. Czytając ją parokrotnie wzruszyłam się, a nawet i płakałam co nie często się zdarza.
Historia ma odpowiednie tempo, czyta się ją bardzo lekko i przyjemnie.
Główne bohaterki są świetnie wykreowane, nie brakuje im charakteru i co rusz to udowadniały.
Nina i Sonia to dwie odmienne dusze, które różni wszystko, jednak jak się okaże połączy je jeszcze więcej.
Autorki stworzyły tu niesamowity klimat, czytając książkę dosłownie przeniosłam się do tego przedświątecznego zgiełku w Łebie.
"Zanim Cię zapomnę" to przede wszystkim historia o trudnych wyborach, o tym że każdemu z nas przyjdzie się rozliczyć z przeszłością. Jednak to również historia o miłości, przyjaźni, rodzinie.
Jak odnaleźć siebie na nowo, jak nie stracić nadziei na lepsze jutro i jak pogodzić się ze swoimi porażkami to właśnie na te pytania odnajdziemy odpowiedzi w tej książce.
Nie jest to cukierkowa opowieść, mnóstwo tutaj emocji, problemów, trudnych tematów.
Polecam!



Tytuł: Zanim Cię zapomnę 
Autor: Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska
Wydawca: W.A.B
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu W.A.B. za egzemplarz!!! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz