poniedziałek, 2 grudnia 2019

"ZWIERZ" Piotr Kościelny


Dzisiaj chciałam Wam napisać parę słów o książce "Zwierz" Piotra Kościelnego.
Dawno nie czytałam tak brutalnej historii!
Już po paru stronach wiedziałam, że czeka mnie coś co w końcu mnie przerazi i sprawi, że będę bała się zasnąć.
Jest to moje odkrycie roku!



Już na początku dowiadujemy się kto jest mordercą, a także jak to wszystko się zakończy, ale to tylko podsyca ciekawość. Ten zabieg sprawił, że chciałam się jak najszybciej dowiedzieć jak do tego wszystkiego doszło.
Akcja bowiem rozpoczyna się od przesłuchania głównego podejrzanego...
Wrocław, Marek Mikulski prowadzi śledztwo w sprawie zabójstwa młodej dziewczyny. Jednak to dopiero początek. Po kilku dniach w lesie w okolicach Wołowa znalezione zostają kolejne ciała. Morderca zostawił przy zwłokach list...
Każe siebie nazywać "Zwierz" i ostrzega śledczych, że będzie zabijał dopóki nie zostanie złapany...
Autor zadbał tutaj o każdy szczegół, wykreował mordercę idealnie. Zwierz jest bardzo brutalny, profesjonalny i działa z niewiarygodnym okrucieństwem. Ta historia przeraża, ale również fascynuje.
Akcję śledzimy z trzech perspektyw, mordercy, ofiary oraz śledczych.
Dzięki temu możemy poznać motywy działania mordercy, zagłębić się w jego psychikę.
Poznajemy również ofiarę i razem z nią przeżywamy strach, ból.
Obserwujemy również działania policjantów, ich żmudną robotę, wszystko to podane jest nam jak na tacy.
Głównym prowadzącym śledztwo jest Marek Mikulski, który jest doświadczonym gliną i nie jedno już widział. Charyzmatyczny gość, jak każdy ma swoje za uszami, ale właśnie takich prawdziwych bohaterów sobie cenię.
Wątki obyczajowe pozwalają na poznanie jego życia osobistego.
Wszystko tutaj toczy się w odpowiednim tempie. Jest mrocznie i klimatycznie, czyli tak jak lubię.
Tutaj nie ma czasu na nudę i chociaż książka do najchudszych nie należy to czyta się ją błyskawicznie.
Uprzedzam osoby o słabszych nerwach, opisy morderstw są czasami tak brutalne i mocne, że mrożą krew w żyłach. 

Polecam!!!


Tytuł: Zwierz 
Autor: Piotr Kościelny
Wydawca: INITIUM
Stron: 476
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Initium za egzemplarz!!! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz