wtorek, 3 grudnia 2019

"Lennart Malmkvist i Osobliwy Mops Buri Bolmen" Lars Simon


Wieczorową porą parę słów o książce "Lennart Malmkvist I Osobliwy Mops Buri Bolmen".

Kochani ta książka jest magiczna!
Dodatkowo autor zapewnia nam niezłą dawkę świetnego humoru.


Coś dziwnego zaczyna się dziać wokół młodego konsultanta Lennarta Malmkvista. Prześladuje go dziwny kataryniarz, a dodatkowo na pewien czas traci on mowę, co skutkuje natychmiastowym zwolnieniem z pracy. Jednak nie ma tego co złego...
Sąsiad Lennarta, stary Buri Bolmen, zapisuje mu w spadku sklep z magicznymi przedmiotami i śmiesznymi gadżetami oraz humorzastego mopsa... Na tym jednak nie koniec, bowiem mops podczas pewnej burzy zaczyna mówić i to nie byle co, bowiem twierdzi on, że Lennart jest tym wybranym.
Musi on dowiedzieć się kto zabił staruszka Buri, a także zaakceptować swoje magiczne dziedzictwo...

Ta historia jest tak dobra i tak dobrze napisana, że ja będę pisać tylko ochy i achy na jej temat.
Klimat tej książki jest nieziemski, ja już po kilku stronach przepadłam i wleciał prosto na te pięknie opisane ulice i zaułki osnute mgłą.
Magię czuć już z daleka, a ja lubię takie magiczne opowieści. Nikt i nic tutaj nie jest zwyczajne, to wszystko to tylko pozory.
Mamy tutaj cudowne postaci, każda inna, każda niezwykła. Przede wszystkim Włoszkę, która swoimi potrawami sprawiała, że to ja robiłam się bardzo głodna. Kataryniarz też ma tutaj swoją ważną rolę do odegrania, ale nie można również zapomnieć o naszym głównym bohaterze, Lennart początkowo nie dawał się polubić. Dopiero przy bliższym poznaniu dostrzegamy, że to całkiem miły gość. Fenomenalny jest również mops, a że ja uwielbiam te psiaki to głównie dla niego sięgnęłam po tę książkę.
Wartka akcja sprawia, że książkę czyta się z dużym zaciekawieniem, nie można narzekać na nudy i ziewanie w trakcie jej czytania.
Humor to coś czego tutaj jest najwięcej, ta książka poprawia zdecydowanie nastrój i myślę, że będzie odpowiednia dla każdego!

Polecam!!! 


Tytuł: Lennart Malmkvist i Osobliwy Mops Buri 
Autor: Lars Simon 
Wydawca: INITIUM 
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu Initium za egzemplarz!!! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz