poniedziałek, 9 grudnia 2019

"CHŁOPIEC, KRET, LIS I KOŃ" Charlie Mackesy



"Chłopiec, kret, lis i koń" to cudowna książka z przepięknymi ilustracjami oraz mądrymi tekstami.
Jest to bardzo wartościowa pozycja, to właśnie tu odnajdziemy to co w życiu jest najważniejsze.
Ja jestem zakochana w tych ilustracjach, stanowią one połączenie moich ulubionych bajek" Małego Księcia" oraz "Kubusia Puchatka".
Już samo to mówi co możemy znaleźć w środku, jest tu dużo o miłości, przyjaźni, o swoich słabościach, o wyrażaniu swoich uczuć. Książka jest niezwykle dopracowana i pełna magii.
Coś czuję, że będę często do niej zaglądać z moimi dziewczynami.

Autor książki prowadzi profil na instagramie, kto kogo nie zna ten trąba 😉 ja go uwielbiam. To właśnie tam Charlie Mackesy publikuje swoje rysunki z tymi czterema uroczymi postaciami.


Poznajcie historię czterech niezwykłych przyjaciół, małego samotnego chłopca, milczącego Lisa, konia oraz kreta, który ciągle jadł. Między nimi rodzi się piękna przyjaźń, a podczas swojej wędrówki, próbują oni odpowiadać na pytania zadawane przez chłopca.

To nie jest książka tylko dla dzieci, to książka uniwersalna i stanowczo mówię, że powinien sięgnąć po nią każdy!

Wydanie też zasługuje na pochwałę, piękna twarda okładka, cudowne ilustracje na grubych kartkach to coś co lubię najbardziej!
Jak tylko zobaczyłam okładkę wiedziałam, że w środku znajdę coś cudownego!

Polecam! 

Tytuł: Chłopiec, kret, lis i koń
Autor: Charlie Mackesy
Wydawca: Albatros
Ocena: 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Albatros za egzemplarz!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz