piątek, 24 stycznia 2020

[PRZEDPREMIEROWO] "Lukrecja stawia na swoim" Anne Goscinny

Do premiery książki zostało już tylko parę dni, ja już książkę przeczytałam i mogę Wam ją spokojnie polecić! To jest  cudowna historia nie tylko dla nastolatek!




"Lukrecja stawia na swoim" to kolejna część przygód zwariowanej Lukrecji i jej rodzinki.
Pierwszą część pokochałam całym sercem. Moja córka natomiast była niezwykle zachwycona, a rzadko jej się to zdarza... A tę książkę czytała bez przypominania i sprawiało jej to radość. Wyczekiwałyśmy z niecierpliwością na następną część i jak tylko dotarła do nas to obie zaczytywałyśmy się wręcz przez dwa wieczory.
Książkę czyta się bardzo przyjemnie i wyjątkowo szybko. Wydanie znowu zachwyca, twarda oprawa i piękne ilustracje, do tego duże litery, które polepszają jakość czytania.
Nie zabrakło tutaj humoru, ale jednak różniła się trochę ta część od poprzedniej, przyznać muszę, że ta nowa jeszcze bardziej mi się spodobała. Lukrecja jest już starsza i ma trochę inne problemy, pragnienia i rozterki. Mogłabym nawet stwierdzić, że Lulu jest bardzo podobna do mojej Lili. Podobne sytuacje czasami można spotkać i u nas w domu.
Polubiłam bardzo bohaterów, każdy ma swój oryginalny styl i charakter.
Jak już wspominałam jest tu mnóstwo humoru, ale także ciepła. Autorka wspaniale wczuła się w tak młodą damę i doskonale oddała to co nastolatki myślą, co robią, a także jakie mogą mieć problemy. Bo czasami to co wydaje nam się błahe, dla nastolatki jest właśnie końcem świata.
Jeśli chcecie poznać cudowną bohaterkę Lulu i do tego przez kilka godzin świetnie się bawić to Wam polecam tą niezwykłą pozycję, ale szczególnie polecam ją dziewczynką w wieku 10-13, bo w tej książce mają szansę odnaleźć cząstkę siebie. 


Premiera książki już 29.01‼️

Tytuł: Lukrecja stawia na swoim
Autor: Anne Goscinny 
Wydawca: Znak Emotikon
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Znak Emotikon za egzemplarz!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz