środa, 29 maja 2019

"NASZE MAŁE KŁAMSTWA" Sue Watson

"Poza faktem, że nadal kocham mojego męża, naprawdę nie mam wielkiego wyboru. Muszę podjąć walkę o utrzymanie mojej rodziny razem. Nie jestem finansowo niezależna, a ponieważ nie pracowałam od chwili ślubu, nie mam nawet aktualnego curriculum vitae."

Nie znałam wcześniej autorki, ale opis zachęcił mnie do sięgnięcia po książkę. Uwielbiam thrillery psychologiczne, a dodatkowo ten miał to co lubię w treści, czyli "idealną" matkę, która ma "idealny" dom i "idealnego" męża. Jak dobrze wiemy nie ma w życiu nic idealnego i tak też jest u Marianne. Kobieta odkrywa, że jej mąż ma romans z nijaką Caroline... I tu się zaczyna robić gorąco... 

W tym roku miałam już styczność z podobnymi historiami i okazywały się one lepsze i gorsze.
Ale ta od samego początku mnie wciągnęła, autorka doskonale wykreowała bohaterów, którzy grali na moich emocjach. Marianne czasami mnie denerwowała swoim zachowaniem, tym, że nie dąży do szybkiej zmiany sytuacji, ale to Simon był tym który irytował mnie non stop. Ten człowiek to taki najgorszy z najgorszych, taki prostacki cham... Manipuluje swoją żoną tak, że aż mi biedaczki szkoda było.

W sumie w większości mamy tu wewnętrzny monolog naszej głównej bohaterki, ale czyta się to doskonałe, jest to napisane lekko i bez nudzenia.
Zapomniałam wspomnieć, że idealny świat bohaterka wykreowała sobie również na instagramie, gdzie wszystko musi być ładne, a rodzina wyglądać ma jak z obrazka.
W prawdziwym życiu Marianne mamy jednak same kłamstwa, niedomówienia, a stąd do tragedii już mały krok. 

Fabuła jest zawiła i przez to wciąga jeszcze bardziej.
Świetnie spędziłam czas czytając tą książkę. 
No i to zakończenie potrafiło zaskoczyć! 
Mimo, że gdzieś przeszło mi to rozwiązanie przez głowę, to i tak uważam, że książka zakończyła się rewelacyjnie i nie jednego zwali z nóg! 
To był jeden z lepszych thrillerów psychologicznych jaki ostatnio czytałam. 
Jeśli szukacie książki w której jest duży nacisk na psychologiczne aspekty zachowań to ta będzie idealna. 
Polecam!!!!

Tytuł: Nasze małe kłamstwa
Autor: Sue Watson
Wydawca: FILIA
Stron: 427
Ocena: 9/10

Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz