piątek, 24 maja 2019

"NIE W MOIM TYPIE" /"TRZY PO TRZY" Mikołaj Milcke

"Czekam, ale nie mogę wyzbyć się uczucia, że natychmiast muszę wrócić do Warszawy. Do człowieka, który był ze mną, gdy umierała mi matka, gdy leżałem z nogą w gipsie, gdy nie miałem pieniędzy i gdy znalazłem kleszcza niemalże między pośladkami. Był obok, gdy kupowałem mieszkanie, gdy strzelałem focha i gdy wyładowałem na nim swoją złość."

Została mi jeszcze do opisania dla Was ostatnia część przygód geja, w sumie to dwie części, bo książki są dwie. Postanowiłam je opisać razem, ze względu na to, że premierę miały w tym samym czasie. 

„Nie w moim typie” to kontynuacja bestsellerowych powieści „Gej w wielkim mieście” i „Chyba strzelę focha”. 
No i właśnie, spotykamy się z naszym bohaterem prawie 10 lat później, czy książka nadal jest taka świeża i lekka w odbiorze. 
Autorowi się ponownie udało i kolejny raz dałam się porwać tej niesamowitej przygodzie. 
Bohater bierze kredyt i kupuje w końcu swoje mieszkanie, urządza je z wielkim zaangażowanie.
Jest on także już doświadczonym dziennikarzem, ale w życiu prywatnym nadal nic mu się nie układa. 

Nie potrafi się skupić na jednym partnerze, ratuje się szybkimi randkami, które często kończą się seksem w plenerze. 
Powiem Wam więcej, najnowsze książki zrobiły na mnie największe wrażenie. 
To była niesamowita przyjemność, kiedy wchodziłam do tego świata.
Wszystko tutaj jest wyważone, opisy, dialogi. Czyta się książki błyskawicznie, wręcz przepłynęłam przez treść. Uwielbiam styl pisania autora i mam nadzieję, że na tym się nie skończy. 
W tych częściach na plan pierwszy wychodzą problemy rodzinne bohatera, zapytacie czy mogą one być jeszcze gorsze niż do tej pory. A no mogą i komplikują się one jeszcze bardziej. 
Poprzednie części wzruszały, ale te były na wskroś smutne... 
Niestety umiera mama głównego bohatera, która była bardzo ważna w życiu geja. 
Kiedy odchodzi ojciec, bohater czuje niejako ulgę.
Emocje te zrozumie tylko ten co przeszedł podobne rzeczy w życiu co gej. 
Niestety życie z alkoholikiem nigdy nie jest łatwe i odciska niejako piętno na życiu dzieci. Mało o tym się pisze w książkach, a moim zdaniem powinno być więcej na ten temat. 
Ja jestem pełna podziwu za to, że autor odważył się podjąć takich tematów, że nie pisze tylko o rzeczach łatwych. Mam wrażenie, że pisze właśnie tak jak jest w życiu, bo niestety, ale w życiu nigdy nie jest łatwo i przyjemnie. 
W ostatniej już części mogłoby się zdawać, że gorzej już być nie może, a jednak autor miał inny plan dla naszego bohatera.
On nadal poszukuje miłości, a w 
jego życiu jest czterech mężczyzn: Wiktor, Eryk, Arek i Leszek. Czy to aby nie za dużo? Czy któryś zostanie z gejem na dłużej?

To i jeszcze więcej znajdziecie w najnowszych częściach!


Książki bardzo, bardzo polecam z całego wręcz serducha!

Cała seria jest genialna!
Moim zdaniem każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!!!

Czytajcie i dzielcie się swoimi wrażeniami!!!


Tytuł: Nie w moim typie/ Trzy po trzy

Autor: Mikołaj Milcke
Wydawca: Novae Res
Stron: 364/ 358
Ocena: 10/10


Dziękuję serdecznie Wydawnictwu Novae Res za możliwość przeczytania tej świetnej serii!!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz