sobota, 22 czerwca 2019

"ZAMACHOWCY" Krzysztof Jóźwik

"Było ich troje. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia operacji rekrutowane były bezpośrednio przez zleceniodawców z zachowaniem najwyższej ostrożności. Nigdy wcześniej się nie spotkali, nigdy wcześniej nie pracowali razem."

Zaintrygowana opisem na tylnej okładce sięgnęłam po książkę "Zamachowcy". Ciekawa byłam tego thrillera politycznego, czy dobrze zrobiłam?
Ja jestem wręcz zachwycona i aż się dziwię, że o książce jest tak cicho. Mam nadzieję, że sytuacja ta w najbliższym czasie się zmieni i więcej osób zdecyduje się na tą książkę.

Ale zacznijmy od początku...
Trójka ludzi wynajętych przez tajemniczego gościa. Do czego zapytacie? Mają oni zorganizować ataki terrorystyczne, które doprowadziłyby do przewrotu politycznego w naszym kraju.
Na pierwszy rzut idzie lotnisko w Mszczonowie, to właśnie tutaj ma wylądować delegacja unijna.
Kiedy to nie przynosi oczekiwanego skutku, chcą po kolei przejmować kolejne obiekty. Czy wykonają oni swoje zlecenie? Do czego zdolni są hakerzy? A może inspektor Tomasz Królikiewicz zdoła ich powstrzymać?

Ta książka była świetna!
Nie spodziewałam się, że książka tak bardzo mi się spodoba.
Mamy tu napiętą sytuację od samego początku i to powstrzymuje nas od odłożenia książki na bok, gdyż chcemy wiedzieć co będzie dalej.
Oprócz głównego wątku mamy także dość rozbudowany wątek dotyczący życia prywatnego naszego inspektora Tomasza. Jego żona Paulina, to gwiazda TV. Ich życie to prawdziwa idylla, ale jak to bywa zawsze tylko do czasu. Do czasu kiedy pojawi się w ich życiu tajemnicza Julia. Czemu pojawiła się akurat teraz? A jakie mroczne sekrety ukrywa Paulina?
Podobało mi się to, że akcję możemy śledzić z punktu widzenia śledczych, hakerów oraz polityków.
Pomysł na fabułę autor miał oryginalny i myślę, że poradził sobie z nim.
Mamy tutaj także porządną porcję wiedzy informatycznej. Możemy odrobinę liznąć tego co hakerzy mają w małym palcu.
Jeżeli interesują was tematy z działu IT oraz chcecie szybkiej i wartkiej akcji to ta książka będzie dla Was!

Polecam!!!

Tytuł: Zamachowcy
Autor: Krzysztof Jóźwik
Wydawca: Oficynka 
Stron: 301
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu Oficynka za egzemplarz!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz