piątek, 30 sierpnia 2019

"3 SEKUNDY" Anders Roslund, Borge Hellstrom

"Plamy po krwi były najmniejsze na samej tapecie, trochę większe na ścianie po drugiej stronie dużego pokoju, jeszcze większe na stole i największe na podłodze wokół przewróconego krzesła. Stawały się ciemniejsze i mniej zwarte, im bliżej ciała. Głowa zabitego spoczywała na dywanie."




Dzisiaj chciałam Wam trochę powiedzieć o książce "3 sekundy".
Przy tej książce liczyłam na duże emocje od samego początku, niestety trochę się wynudziłam... Ale o tym zaraz, teraz chwilę o tym co znajdziemy w środku.

Piet Hoffman, były przestępca, aktualnie informator policyjny. To właśnie do niego będzie należało zadanie rozbicia gangu narkotykowego.
Żeby tego dokonać daje się on zamknąć w więzieniu o podwyższonym rygorze. Ryzykuje tym życiem swoim jak i najbliższych. A jedynie 3 sekundy zadecydują o Jego losie. Czy wykona on plan do końca? Po której ze stron stanie?

Miała być akcja, napięcie i gdzieś mi tego zabrakło na początku, jakieś 100 pierwszych stron przemęczyłam przeokrutnie. 
Miałam już parę razy myśl, by zostawiać tą książkę, ale cieszę się, że dałam jej szansę. 
Później w miarę upływających stron tempo wzrastało.
Akcja później leci na łeb na szyję i wtedy to już nie mogłam oderwać się od książki, zagryzałam paznokcie z nerwów czy wszystko się tu Pietowi uda, czy nikt go nie rozpozna.

Autorzy mieli świetny, świeży i dość oryginalny pomysł na fabułę, a zakończenie po prostu miażdży.
Występują tu ciekawi bohaterowie, a dodatkowym plusem jak dla mnie było wprowadzenie polskiej mafii.
Zwrotów akcji mamy tutaj mnóstwo, które nieźle mieszają nam w głowie, jest to dość wymagająca lektura, bo ciągle trzeba czytać w skupieniu, by nie stracić wątku.

Myślę, że fani sensacji będą zadowoleni sięgając właśnie po "3 sekundy".
Polecam ❤️

Tytuł: 3 sekundy
Autor: Anders Roslund, Borge Hellstrom
Wydawca: Albatros
Stron: 560
Ocena: 7/10

Dziękuję Wydawnictwu Albatros za egzemplarz!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz