sobota, 31 sierpnia 2019

Sundose- suplement skrojony pod ciebie

Cześć kochani!

Dzisiaj trochę inna tematyka, ale chciałam się z Wami podzielić moim niezwykłym odkryciem.
Już ponad 2 tygodnie stosuję suplement, który został stworzony specjalnie dla mnie i dopasowany do moich potrzeb. 
W jednej saszetce znajduje się wszystko to co tak naprawdę potrzebuję. 
Każdy składnik został idealnie dobrany do potrzeb mojego organizmu. 

Ale o co chodzi z tym, że jest on stworzony specjalnie dla mnie?! 

Już tłumaczę...
Jestem ciekawa ilu z Was bierze tabletki na włosy, paznokcie, na zdrową cerę, na wzrok, na kości, lepsze trawienie?
Polacy ogólnie uwielbiają wszelkiego rodzaju tabletki i dość często nawiedzają apteki...

Czy wiecie, że...


72% Polaków deklaruje, że przyjmuje suplementy diety, z czego tylko 17% konsultuje się z lekarzem lub z farmaceutą przed rozpoczęciem suplementacji.
Kupujemy suplementy w ciemno, nie mając świadomości, że możemy sobie w ten sposób poważnie zaszkodzić.
Nie wiemy też, jakich składników nasz organizm tak naprawdę potrzebuje, dlatego chcemy zachęcić do świadomej, mądrej suplementacji.

Sundose to pierwszy w Polsce suplement, którego nie kupisz bez wykonania szczegółowego wywiadu zdrowotnego, dzięki czemu w Twojej saszetce Sundose znajdą się tylko te składniki, których potrzebujesz! #doitsmart

Sundose to pierwszy w Polsce spersonalizowany suplement diety.
 Skład suplemntu to idealnie dobrana pod ciebie mieszanka witamin, minerałów, probiotyków, kwasów omega – 3 oraz antyoksydantów.


Zanim jednak suplement zostanie stworzony dla Ciebie, trzeba wypełnić szczegółowy wywiad medyczny, opisać swój styl życia, nawyki te zdrowe bądź nie. 
Dodatkowo dzwoni do Ciebie dietetyk, by jeszcze bardziej uszczegółowić wywiad i na podstawie tych wszystkich wiadomości tworzona jest mieszanka dla Ciebie. 
Miesięczny zapas zawiera 30 saszetek, które należy zażywać rano po śniadaniu. 

Warto stawiać na tak proste rozwiązanie szczególnie, że to chodzi o nasze zdrowie. 

Jak stosować Sundose?

Jedna saszetka zawiera proszek do rozpuszczenia i tabletki. Należy rozpuścić proszek w wodzie i wypić oraz połknąć tabletki. Napój ma dość przyjemny smak pomarańczy, na początku był dla mnie strasznie kwaśny, ale już teraz piję go z całą przyjemnością.
Należy pamiętać o regularności!!!
Taka bomba witaminowa stawia nas na nogi na cały dzień!!!

Efekty

Sundose stosuję zaledwie dwa tygodnie, a już odczuwam pierwsze efekty. Moim największym problemem były wylatujące włosy, normalnie garściami mi wypadały. Teraz nawet na szczotce zostają mi nieliczne, a wcześniej musiałam codziennie szczotkę czyścić z porządnej kupki włosów, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że włosy przestały mi wypadać!!!
Drugim efektem jest kop energetyczny, mam więcej energii i w związku z tym o wiele lepsze samopoczucie. Co więcej, poranne wstawanie, nie jest już dla mnie tak problematyczne i o wiele przyjemniejsze. 

Przede mną kolejne 2 tygodnie stosowania, więc zobaczymy czy jeszcze jakieś efekty wypłyną w międzyczasie :) 
Póki co jest rewelacyjnie, a ja jestem bardzo zadowolona ze stosowania Sundose :) 

Na stronie https://pl.sundose.io/ możecie zamówić dla siebie zestaw suplementów.
Pamiętajcie, że z kodem: pinklife macie 50 zł zniżki!!!

Jestem ciekawa czy stosujecie jakieś suplementy, albo może macie ochotę na wypróbowanie Sundose? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie!

Miłego wieczoru!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz