niedziela, 12 stycznia 2020

"TO BĘDĄ PIĘKNE ŚWIĘTA" KAROLINA WILCZYŃSKA


Wieczorową porą parę słów o książce Karoliny Wilczyńskiej "To będą piękne święta".
To nie jest zwykła książka, to właśnie tutaj znajdziemy krótkie opowiadania. Każdy z bohaterów tych cudownych historii wspomina najbardziej magiczny dzień w roku, taki w którym dzieją się cuda. To tutaj znajdziemy prawdziwe życie, prawdziwe problemy, rozterki, bo przecież nie u każdego życie jest usłane różami. Jednak to  właśnie tutaj znajdziemy nadzieję na lepsze jutro.
A jakie było moje zdziwienie kiedy to znalazłam po każdej historii pomysły na prezenty i dekoracje. Myślę, że to bardzo dobry i praktyczny pomysł, a dzięki tym poradom odnalazłam chęć na renowację moich starych krzeseł.
Wracając jednak do zawartych w książce historii, bardzo dobrze się je czyta, nawet bez znajomości przygód bohaterów z Jagodna. Autorka ma niezwykle lekki i przyjemny styl, książkę wręcz połknęłam w jeden wieczór, nie mogłam się oderwać. Nie chcę Wam za wiele zdradzić, ale powiem jedno: WARTO sięgnąć po tę pozycję!
Polecam jeżeli chcecie umilić sobie ten zimowy wieczór, zróbcie sobie herbatkę, zawińcie się w koc i rozkoszujcie się wspaniałymi historiami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz