wtorek, 18 czerwca 2019

[PRZEDPREMIEROWO] "KIEDYŚ PO CIEBIE WRÓCĘ" Agata Czykierda- Grabowska

"Wątpiłam w to. Nie odważyłabym się jej tego powiedzieć, ale moim zdaniem tylko rozdrapywała rany. Tęskniłam za mamą, lecz bałam się spotkania z nią. Bałam się zderzenia z jej cierpieniem, bo sama ledwie dawałam sobie radę z własnym."

Przyznać się na początku muszę, iż nie znałam autorki wcześniej. Dlatego też nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po tej historii. Zaciekawił mnie bardzo opis i chciałam się dowiedzieć jak to wszystko się rozegra, nie spodziewałam się, że książka wywoła u mnie tyle emocji...

Ale zacznijmy od początku...
Poznajemy Roksanę, która rok wcześniej straciła siostrę. Ból po stracie bliskiej osoby był tak duży, że dziewczyna wyniosła się ze swojego rodzinnego miasteczka i przez rok nawet nie odwiedziła rodziców. Dziewczyna nadal wierzy, że jej siostra znajdzie się cała i zdrowa, gdyż ciała nigdy nie znaleziono. Ania pewnej nocy wyszła z domu i nie wróciła. Roksana po roku wraca, a jest to spowodowane tym, że otrzymuje ona maila z informacją, żeby wracała do domu, bo siostra na nią czeka. W poszukiwaniach pomaga jej Bartek, przyjaciel z dawnych lat. Między młodymi otwiera się szansa na miłość. Czy w obliczu tragedii, Roksana i Bartek będą potrafili cieszyć się swoim szczęściem? Co stało się z Anią? Czy jest jeszcze szansa na odnalezienie dziewczyny żywej?

Autorka porusza temat zaginięć, pokazuje jak w takiej sytuacji radzi bądź może bardziej nie radzi sobie rodzina. Co takiego stało się z Anią? Przecież nie mogła rozpłynąć się w powietrzu. 
Nikt kto nie stracił bliskiej osoby nie zrozumie postępowania żadnej z występujących w tej książce osób. Przeżywałam razem z bohaterami ich smutek, który był bardzo dobrze wyczuwalny. 
Agata Czykierda- Grabowska pokazała jak każdy radzi sobie z bólem na swój sposób i chyba mamy  było mi najbardziej żal. 
I te puste pokoje, które czekają na powrót, który nigdy nie następuje....
Trochę romans Roksany i Bartka za bardzo wychodził na plan pierwszy, ale ogólnie historia jest świetna..
Znajdziemy tu elementy romansu, obyczajówki, erotyku (sceny seksu są gorące), ale znajdziemy również elementy kryminału. To połączenie bardzo mi spodobało 😍 
I to zakończenie... Nie spodziewałam się tego nic a nic... Dla bardziej wrażliwych dusz radzę zaopatrzyć się w chusteczki, bo mi łezki popłynęły.
Historię chociaż nie mówi ona o łatwych tematach, czyta się bardzo lekko. Wciągnęłam się w to wszystko, że nawet nie czułam znikających stron. Ostatnie sto stron wciągnęłam na jednym wdechu, nie mogłam zostawić tej książki, bo chciałam wiedzieć jak zakończy się ta historia!

Polecam!!!

Tytuł: Kiedyś po Ciebie wrócę
Autor: Agata Czykierda- Grabowska
Wydawca: OMG BOOKS
Stron: 444
Ocena: 8/10

Dziękuję Wydawnictwu OMGBooks za egzemplarz przedpremierowy!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz